Vrácení zboží a reklamace
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
Pokud vám od nás zakoupený výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo jste změnili názor, a přejete si odstoupit od kupní smlouvy, máte nárok tak učinit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od obdržení zásilky. Použijte k tomu prosím vzorový formulář pro "Oznámení o odstoupení od smlouvy", který je ke stažení ZDE.
Dále prosím postupujte následovně:
1. Uvědomte nás o vrácení zboží na email: info@hellobebe.cz.
2. Vyplňte formulář, vytiskněte jej a podepište.
3. Pečlivě zabalte vracené zboží, k němu přidejte reklamační formulář a fakturu.
Neposílejte prosím žádné zboží bez předchozí komunikace s námi!
Stejně tak můžete využít aplikace Zásilkovny a poslat zásilku na její pobočku, a to konkrétně na:
Zásilkovna, Papírnictví Braník
Praha 4, Braník, Ke Krči 999/18
Jméno: Martina Hájková
Email: info@hellobebe.cz
Telefon: +420 776 722 890
Náklady vynaložené na vrácení zboží jsou hrazené zákazníkem. Částku vracíme včetně nejlevnější varianty poštovného. Pokud vracíte pouze některé zboží ze zásilky, vracíme pouze poměrnou část poštovného!
REKLAMACE
Pokud od nás zakoupený výrobek vykazuje nějakou vadu, dejte nám prosím vědět na email info@hellobebe.cz. K uplatnění reklamace slouží formulář ZDE.
Dále prosím postupujte následovně:
1. Uvědomte nás o reklamaci zboží (včetně fotografie vady) na email info@hellobebe.cz
2. Následně Vám pošleme elektronicky štítek, který si prosím vytiskněte.
2. Vyplňte formulář, vytiskněte jej a podepište.
3. Pečlivě zabalte reklamované zboží, k němu přidejte reklamační formulář a fakturu.
4. Námi zaslaný štítek pak nalepte na zásilku a podejte na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny.
Děkujeme za spolupráci!
Pokud by Vám daný způsob nevyhovoval, dejte nám prosím vědět na uvedených kontaktech a domluvíme se jiném způsobu zaslání.